YATKIN TURİZMYATKIN TURİZM

Karadeniz Turları

KARADENİZ TURU

(3 Gece konaklamalı) 4 Gece, 5 Günlük program

1.GÜN: TRABZON

Akşam saat 22:00 de Ofis AZC Plaza yanında buluşarak Trabzon’a doğru hareket ediyoruz.

2.GÜN:  TRABZON – UZUNGÖL

Sabah saatlerinde Trabzon şehir merkezinde rehberimiz eşliğinde sabah Kahvaltımızı yöresel ürünlerin ağırlıkta olduğu restaurantımızda alıyoruz. Kahvaltı sonrasında Uzungöl’e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan Sürmene bıçakçısını geziyor bilgileri aldıktan sonra Karadeniz’in en güzel mimarisine sahip olan Memişağa Konağını görüyor yolculuğumuza Sürmene – Of ilçeleri ve Solaklı vadisini takiben denizden 1090 m. Yüksekliğinde yeşilin bin bir tonunu göreceğimiz Uzun Göl’e ulaşıyoruz. Uzun Göl etrafında yapacağımız yürüyüşün sonrasında serbest zaman veriyor, öğle yemeğimizi alıyor ve Uzun Göl’ün doğaüstü güzelliklerini izledikten sonra Rize merkeze doğru hareket ediyoruz. Konaklama ve akşam yemeği Rize merkezdeki otelimizde (GREEN OTEL)

3.GÜN: BATUM ŞEHİR TURU

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Çayeli-Pazar Ardeşen ve Hopa’yı takiben Sarp sınır kapısına yöneliyoruz. Çıkış işlemlerini tamamlıyor komşu devlet Gürcistan gezimize başlıyoruz. İlk olarak aydınlanma yolunda Aziz Andrew heykelini görüyor, yapım yılı M.Ö ki dönemlere dayanan Osmanlı devleti tarafından 93 harbinde kullanılan Gonia kalesini fotoğraflıyoruz. Gonia’dan ayrılıyor Batum üzerinden dünyanın insan eli ile yapılmış ikinci büyük botanik bahçesi olan ve 5600 bitki türünü barındıran Batum botanik bahçesini gezmeye koyuluyoruz. 1 Saate yakın sürecek olan gezimizi tamamlıyor ve öğle yemeğimizi alacağımız restaurantımıza hareket. Yemek sonrasında Batum şehir turumuzda Acara Etnografya ve Arkeoloji müzesi, Poseidon heykeli, Opera binası, Piazza meydanı, Avrupa meydanı Altın Post heykeli ve Batum sahili gezdikten sonra Sarp sınır kapısına doğru hareket ediyoruz. Çıkış işlemlerinin ardından Rize merkezdeki otelimize doğru hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Rize merkezdeki otelimizde (GREEN OTEL)

4.GÜN: AYDER YAYLASI

Otelimizdeki kahvaltının hemen ardından rotamızı Fırtına vadisinin eşsiz güzelliklerine çeviriyoruz 1395 metre yüksekliğinde etrafı yüksek dağlar ve Çam ormanları ile kaplı olan Bulut denizindeki yayla olarak tabir edilen Ayder Yaylası hemen önümüzde beliriyor. Ayder yaylasında Şenlik Düzü, Avusor Köprü, Gelintülü ve Aşağı Ambarlı Şelalesi, Manzara Tepesi gezilerimizi tamamlıyor öğlen yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Ayder yaylasında serbest zaman geçiriyoruz. Eşsiz doğanın seyrini bitirdikten hemen sonra Rize merkez için yola koyuluyoruz. Yol üzerindeki Rize bezi tezgahlarını ziyaret ediyor Rize bezi konusunda bilgi aldıktan hemen sonra akşam yemeği ve konaklama için otelimize varmış oluyoruz. Konaklama Rize merkez (GREEN OTEL)

5.GÜN: SÜMELA MANASTIRI VE TRABZON MERKEZ

Otelimizde alacağımız kahvaltının hemen ardından Sümela Manastırı için hareket ediyoruz, MS 365-395 tarihinde yapıldığı söylenen Sümela Manastırının bir mabetten çok korunma amaçlı olduğu bilinmektedir. 92 merdivenle çıkılan manastırı ziyaret ediyor ve manastır içinde kısa bir serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın hemen ardından manastırdan ayrılıyor Trabzon merkez için hareket ediyoruz, telkari atölyesi gezisi ve uzun sokakta alışveriş yapma imkanı buluyoruz, alışverişin hemen ardından öğlen yemeği için uzun sokaktaki yöresel ağırlıklı restoranımıza varıyoruz. Öğlen yemeğinin ardından Diyarbakır’a hareket ediyoruz. Başka bir turda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

GEZİYE DAHİL OLAN HİZMETLER►Ulaşım (Lüks araçlarla)

►Araç içi ikramlar

►3* yıldızlı otellerde konaklama

►Seyahat Sigortası

►Rehberlik hizmeti

►3 Akşam Yemeği

GEZİYE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER►Kişisel harcamalar

►Müze ve Ören yerleri girişi

►Yurt dışı çıkış harcı (15 TL.)